معرفی کلی

امروزه استفاده از سوختهای فسیلی بخش جدا ناپذیری از زندگی روزمره ما را تشکیل داده است. تکنولوژی مدرن روز این سوخت ها را با هزینه های گزاف تولید و در دسترس قرار می دهد. ولی از سوی دیگر این سوخت مخاطرات فراوانی چون احتمال آتش سوزی, انفجار و خسارات جانی و مالی انسان ها و آلودگی های محیط زیستی را فراهم آورده است.

با افزایش جمعیت جهان نیاز به سوخت و این مواد آتش زا و انفجار خیز و به تبع آن حمل و نقل و انبار سازی آنها افزایش می یابد. آمار موجود بیانگر این واقعیت مهم است که تلفات مالی و جانی ناشی از انفجارات, آتش سوزی و پیامدهای آن کمتر از تلفات ناشی از سایر حوادث و سوانح نمی باشد.

مواد محترقه و قابل انفجار چون بنزین, نفت, گازوییل, متان, بوتان, پروپان و غیره از موارد جدی و خطر آفرین برای زندگی بشر امروز است.

اخیرا متخصصین این حرفه تلاشهایی در جهت ابداع روش ها و سیستمهای مقرون به صرفه ای جهت کاهش خطر انفجار برای جهانیان از طریق اختراع تکنولوژی تحت عنوان eXess انجام داده اند که این روش موثر ترین و کاربردی ترین روش جهت ایمن سازی مخازن سوخت های فسیلی و مواد سوختی اشتعال زا می باشد.

این شرکت افتخار دارد برای اولین بار موفق به انتقال فناوری و تولید ماده ی اکسس با نشان استاندارد ملی ایران در داخل کشور شود.

این تکنولوژی ماده ای است از آلومینیوم با ترکیبات خاص که زندگی انسان و محیط زیست را از مخاطرات زیستی و محیطی مصون نگاه می دارد.

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

EnglishSaudi ArabiaRussiaIran
ایمن انفجار آتش designer:saeedhk